Barnvakt!

Sitter barnvakt åt Simone, vilken underbar unge! Hon gör knappt ett ljud ifrån sig, och skulle det inte vara för att alla skor hamnar i hela lägenheten så skulle jag inte märka av henne! Och hon är inte ens fyllda två!
Väntar på besök också, som borde komma vilken sekund som helst! Lövley! Då ska det bli bullar bakade, massa te druckit och himla massa skitsnack! Simone ligger inne på rummet och kollar på film - Tingeling och jag har nyss städat hela lägenheten. Dock inte så lätt när man inte har en dammsugare, men allt går bara man vill, så iställlet för att dammsuga först skurar jag två gånger så går allt smuts bort iaf !;) Ska sätta mig och måla alla lister någon dag också. Dom är liksom inte riktigt vita längre! :P Måla om rummet tror jag att jag ska göra också, vilket jag kan göra efter tisdag när pengarna kommer!! Wiho! Nu jävlarns ska det bli superfint här hemma! Vad tycker du om det min man? Måste nog ringa och fråga vad mannen säger...
Nej, kolla vart fasiken besöket tagit vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0