Idag är en sån dag...

... När allt känns skumt. Det känns som att oavsett så är jag  bara ivägen, vad jag än gör. Och det känns som att vad jag än gör så är det fel. Jag har många såna dagar nu för tiden, men jag vill inte ha såna dagar. Jag orkar inte ha såna dagar längre. Jag vill må bra igen! Jag vill känna glädje, kunna vakna en morgon och kunna se fram emot dagen, se vad livet har att erbjuda. Men just nu har det bara skit att erbjuda, enbart skit!

Men ja, denna dagen har jag inte gjort så mycket.. Som vanligt nu för tiden. Hade Simone halva dagen, sen gjorde jag inte så mycket mer än det. Ska väl lägga mig och sova snart, ska upp tidigt imorgon igen. Känns värdelöst att kliva upp tidigt för att göra en sak, sen bara sitta resten utav dagarna. Speciellt med tanke på att jag ändå inte kan sova på kvällarna längre. Hey life, you bite me in the ass everytime I think it finally will be alright!

Så nu ska jag fortsätta lyssna på min deppmusik ♥ Och lägga mig i sängen och hoppas på att somna inom snar framtid! God jävla natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0