Jobbigaste tiden i mitt liv.

Just nu händer det alldeles för mycket i mitt liv, bara en jävla massa skit.. Vet inte längre vart jag ska ta vägen, och det ända jag får höra är skit om allt. Så just nu finns det inte så mycket att säga förutom att jag mår SKIT! Har förut trott att jag nått botten, det är ingenting emot vart jag är nu!!
Och till råga på allt så var jag dum nog och gå på med på att jobba idag, så snart ska jag röra mig emot Emma och sen ner till jobbet.. Ska jobba på fredag och söndag också. Sen på måndag är det kryssning med jobbet, vet dock inte om jag ska med. Sa ja först, men kom ganska snart på att jag gillar ju faktiskt inte att åka båt. Men my man tyckte att jag skulle åka, träffa nytt folk och få lite ombyte i miljön! Så ja, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0