Sömnproblem.org

Japp, sömnproblem är bara förnamnet! Förra veckan hade jag inte ett ända problem att sova, då sov jag nästan hela veckan. Denna vecka äter allt upp mig istället och jag kan inte sova. Så många gånger som jag känt att jag nått botten, det är ingenting emot dom känslorna jag har nu!

Det bästa när det händer saker dock är att man ser vilka som alltid finns där, och dom man minns anar finns där.
Nej, jag vet inte vad jag ska skriva, vad jag ska säga. Bäst att slå en stekpanna i huvudet och sova nu kanske?! Simone vaknar väl om några timmar och då kan man ju fetglömma att sova!!!
Can't wait until friday!! Något att se fram emot, det behöver jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0