36;

Sitter på jobbet och segar. Ska snart samla lite ork till att fortsätta flytta alla däcken. Dom står i hela verkstan här nere och är enbart i vägen och vi får snart ett nytt förråd att ställa dom i.. Sweet. Dock inte riktigt lika sweet att flytta dom då jag har ont i ryggen, och att bära en himla massa tunga däck då är inte sådär jättekul! Efter jobbet ska jag träffa R en sväng, sen åka hem och sova! Inte ett skit mer ska jag göra idag! Inatt kom jag hem alldeles för sent, och jag är sjukt trött idag! Nej, jobba var det ja! Kanske hinner flytta ett däck eller två emellan gäspningarna! :P
---------------------------------
Och du, tänk på vad du går runt och säger!!
Det är inte du som lider när du öppnar din jävla käft!
Jag blir så sjukt less på folk, och speciellt såna som glappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0