jkflas

Att jag alltid hamnar i så lustiga situationer.. Står nu i valet eller kvalet om jag ska svara i telefonen eller ej.. Jobbigt värre!! Speciellt när jag egentligen vill veta vad du vill, men ändå inte vågar!
Anw, dagarna går väl.. sådär.. Upp och ner hela tiden. Är hos E mycket nu för tiden. Massa mys med thé! :) Jobbar nästan varje helg, vilket känns skönt! Jag trivs på jobbet, och mår bra när jag jobbar! Dock i Lördags vart det lite för mycket, var så arg så jag sa inte ens hej då när jag slutade. Jag kokade! Men min "Chef" tyckte att jag hade rätt att vara så arg, och hon förstod mig, så det känns iaf bra!
Ligger i soffan nu och försöker fördriva tiden tills E slutar jobba och gå dit sen! THÈ I STORA LASS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0