Vikt.

Många har varit på mig om att jag måste sluta gå ner i vikt, för snart kommer jag försvinna.. Jag ser det inte, och nu tycker jag att jag har gått upp, men mina kläder och mitt armband säger annat.. Det är konstigt egentligen hur skev en självbild kan vara. Att man ej ser det andra ser. Så varför kan inte jag ha bra självförtroende? Jag vill tycka att jag är fin, och jag vill kunna ta åt mig utav alla som talar om för mig hur himla fin/vacker/söt jag är, men det går inte. Det enda min hjärna säger är att dom ljuger. Varför? Jo, för att jag är helt sjuk i huvudet!! Men det är okej :) Jag erkänner att jag är knäpp och absolut inte som alla andra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0