Lalala.

 
Har av någon anledning fått för mig att börja blogga igen. Kanske för att jag känner ett behov utav att skriva av mig till och från. Dock får man ju tänka relativt mycket på vad man skriver här på internet. 
Men jag ska ge det ett försök igen, och hoppas på att det funkar! =) 
 
Idag så var jag ICKE pigg när Elina kom ner 06,10 och talade om att hon minsann inte var ett dugg trött längre. Så jag startade barnkanalen så hon kunde krypa ner brevid mig och kolla på tv = mamma Linda får fortsätta sova en stund till. Sen dagislämning och träffa lite folk. Vid lunch gick jag ner till stan med Lollo och Jimmy. Där träffade vi på min kära kusin ifrån Gävle som jag inte träffat på år och dagar, så vi gick och fikade och hade det allmänt trevligt. Jag och Moa busade massor ( Elinas syssling) och vi ska träffa dom någon dag igen innan dom åker hem för att busa ute i någon lekpark! =) Måste börja bli duktig på att träffa mina kusiner igen, gud vad jag kan sakna det!! 
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film innan det blir sova. Imorgon blir det upp tidigt igen, och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0