idag..

Idag är en dålig dag.. Jag är på så fruktansvärt dåligt humör så det finns inte.
Men första halvan utav dagen började iaf någorlunda. Vaknade imorse och åkte in till stan, gick hem till min kusin och har umgåtts med henne en stor del utav dagen. Sen när jag kom hem var det bara att sätta igång och städa och diska. Håller även på med tvätten så ska snart gå och hänga en maskin till. 
 
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har så fruktansvärt ont i kroppen så det finns inte. Känns som att jag har träningsvärk i mitt vänstra ben men det gör ont i knät också så jag har ingen aning om vad fan det kan vara. Plutt bökar mer än vanligt i magen, så revben och allt annat inom mig är nog blåslaget och söndertrasat. Men det är väl det härliga med att vara höggravid antar jag... 
 
Nej, hänga tvätt var det ja! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0