Sådär.

Det gick väl sådär för mig att börja blogga igen måste jag säga. Dock har jag försökt gjort inlägg ifrån mobilen, vilket inte alls har gått som det ska! Så de få tillfällerna jag sätter på datorn får väl bli lite bloggtid då antar jag! :P
 
Idag så klev vi upp tidigt imorse för att åka iväg och jobba lite. Sagt och gjort, så nu sitter jag hemma igen och väntar på att Mattias ska komma hem igen. Annars händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället.
Igår var jag sängliggandes hela dagen nästan med förvärkar som hette duga. Det kändes bokstavligen som att ungen skulle trilla ut när som. Sjukt jobbigt. Och ännu är jag bara i vecka 34+4 så lite längre får bebis stanna tycker jag minsann.  Även om det skulle vara mysigt med en liten liten plutt och mysa med. 
 
( Bilderna är tagna i vecka 34+2 =) ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0