Jobbig dag.

Idag har varit allt annat än rolig. Jasper hade en bra förmiddag, var allmänt lycklig och kröp runt på golvet och skrattade. Han var betydligt mycket lyckligare än jag någonsin kunde förvänta mig och hans tand är nu helt utsprucken vilket är varför han är glad. Så jag gjorde misstaget av att tro att idag skulle bli en bra dag. Tji fick jag. Hämtade Elina ifrån skolan och hon var allt annat än lydig idag. Vi har haft både ett och annat bråk och hon har åkt in på rummet en heeeeeel del gånger. Jasper fick något ryck och fick för sig att nej nu jävlar ska jag skrika konstant i 40 minuter. Inte ens välling hjälpte, och välling hjälper alltid på min son. He loves it. Sen somnade han men jag lär väcka honom när som annars kommer han inte sova vid 8, och ikväll behöver jag egentid. Barnen SKA helt enkelt sova SENAST 8!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0